kanoners!

Faan va kul det var! Grymt skönt att äntligen ha visat upp projektet. Har fått så mycket bra kritik, hoppas bara att folk är ärliga när dom säger sina åsikter. Och det gick ju så bra också. Ok, dagsföreställningen gick lite sisådär men på kvällen var det mycket bättre. Har kollat på inspelning och vissa saker är helt grymt snygga! Det enda är att jag stör mig på är att folk inte tar åt sig av kritik man ger på småsaker för att det ska bli bättre och att hiphop-numrena var lite knasiga fast vi gått igenom dom typ hur mycket som helst. Gick tillochmed igenom bara en halvtimme innan föreställningarna. Och en av dom har vi endå tränat på väldigt väldigt länge. Men nu är det över och jag är fett stolt över mig själv och mina kompisar.

Ett som är säkert iallafall är att jag och Bella borde bli radiopratare i framtiden. Fick prata i högtalarsystemet för att påminna folk om föreställningen och fast vi var så nervösa att vi inte kunde äta och bara skakade så tog vi varsitt djupt andetag och sen körde vi. Och det blev asbra! Många klasskompisar som hörde det, hörde direkt att det var jag som pratade och har sagt att vi var hur tydliga som helst. Kanonkul! Kanske ett framtida yrke som radiopratande hiphopkoreografer? Nä, inte jobba med dans men vi ska lätt koreografer tillsammans igen.  

Kollade på några teatrares projektarbete "I mörkrets tid" igår. Grymt bra! Och idag är blir det till och kolla på några andra dansare och teatrare som gjort en föreställning tillsammans. "Section 12". Ska bli jättekul att se. Är säker på att den kommer vara grym. Teatrarna i den gruppen är fett nervösa, tack vare oss som gick runt och var så extremt nervösa i onsdags så vi smittade av oss. Haha! Ska även sitta och sälja biletter för dom ikväll. Det blir jag och Anna som ska bunkra upp med Sushi(kanske) och godis. Ikväll när jag kommer hem runt 22.30 ska då dra och städa sporthallen för att sedan sova några timmar och gå upp runt 7 imorgonbitti för att åka och tävla i Etuna.

Kanonkul! Vad jag är positiv hela tiden. Vad har hänt med mig? Ska ta och plugga lite nu.

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni var tokigt bra! Du är grym. Puss och gull

2009-03-13 @ 23:36:34
URL: http://dasblog.blogg.se/
Postat av: Idaho

sjukt bra!!! :) hoppas de gick bra att städa igår å att de går bra på singeln idag!! :D

2009-03-14 @ 10:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0