maraton på mitt egna lilla vis

Då var det där jävla högskoleprovet över. Och det gick asdåligt! 56 rätt av 122 möjliga. Har räknat lite på de och det blev ca 46 % rätt. Inte ens hälften! Så nu har man ett papper som bevis på att man är trög.

Men nu sitter jag iallafall här i soffan hemma hos Alex och segar. Vi har kommit på att 50kr för ben&jerry's-glass är väldigt överdrivet. Visst, gott med glass men det är ju liksom inte något speciellt. Som planerat är det SAW-maraton. Köpte chips och cola utöver glassen men det är inte så lätt att knapra chips när man sitter och har spykänslor för man blir så äcklad. Men fan va bra filmerna är! Helt genialiska! Aldrig att jag skulle sätta mig och kolla på dom om jag var själv men när man sitter i en soffa med massa kuddar och täcken och en Alex som ibland varnar om dom värsta delarna, så är det faktiskt inte så hemskt. Tänk vad bra det kan va att ha Alex! Men nu är det bara 5e filmen kvar och den har inte hon sett så då finns det ingen som kan förvarna om de värsta delarna. Jobbigt läge för mig alltså... Efter det här kommer det behövas många komedier.

Imorrn är det tävlingsträning och så fundera jag starkt på att sola innan.

So Long alla smarta människor!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Trögo! =P

Nej men jag hade nog fått ännu värre på provet om jag gjort det, det brukar ju alltid vara så att det som man inte kan dyker upp typ

2009-03-29 @ 16:03:36
Postat av: alex

skönt att höra att du behöver mig...ibland. ;) och att jag är bra att ha. inte ofta man får höra det så det är nog bäst att jag tar vara på det, för jag lär ju få leva på det länge. pusselipuss!



btw, du överlevde vårat maraton! GRATTIIIIS! :D:D:D nu kan vi ha massa fler! söndag kväll nästa.

2009-03-29 @ 16:23:32
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0