piss och pannkaka

AAAAHHHHH!!!!! Har mega damp! Har typ varit borta hela veckan och tyckte faktiskt att det skulle bli skönt att vara hemma såhär en söndagskväll. Men nej då får jag veta av Ida att pappa är magsjuk. Gillar inte att vara hemma när nån är sjuk. Så tillslut skulle jag till Ida istället för att slippa vara hemma. Men så blev det inte heller. Så nu sitter jag i mitt rum i ett försök att isolera mig från omvärlden. Inte för att det går så bra. Skriver med Alex på msn och hon har nått hemligt på G som hon vägrar avslöja. Och jag är så jävla nyfiken av mig så jag blir nästintill frustrerad. Men förrellersenare lär jag ju få veta...

Sov hos Alex från igår efter tävlingen. Så efter en lång dag som avslutades med att städa upp efter tävlingen så drog vi hem för att käka fattiga riddare md nutella(eller var  det nutrilett =P). Och chips med dipp såklart. Men trött som jag var så somnade jag ganska snart. Efter massa snack jag inte hängde med på eftersom jag hade fullt upp med att försöka hålla mig vaken.
Hursomhelst ver det inte så extremt längesen jag drog från Etuna men sitter redan och skriver med Alex på msn. Vi är ju faan störda.

Mår lite konstigt just nu. Har ätit väldigt konstigt den här veckan och har varit ganska stressad och nervös. Så från och med imorgon är det skärpning!
Dessutom har jag cp-ont i fötterna och ryggen + inflamation i öronen av jävla nickel.

Orkar inte mer nu. So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: alex

hahaha! jag vettefan hur jag ska tolka det här. vet inte om det är positivt eller negativt skrivet, har dock mina aningar. men jag kan hålla med om att vi är störda. det är lätt taget! :D det är därför alla älskar oss. pusselipuss!

2009-03-15 @ 20:36:44
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja du lät ju inte allt för positiv:p hehe hoppas du har skoj instängd på rummet :P hehe

2009-03-15 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0