plugga...

Ok, jag är världens sämsta person på att plugga. Råkade fastna vid datorn lite för länge och fortsatte klicka runt på youtube när jag pluggade. Så det har ju gått såå bra... Lär få IG på det här provet, men va fan. Är glad ändå för jag har fått lönespecen idag. Jag känner mig rik!

Så förutom att det tog ca 2,5 timmar att ta sig från Västerås till Hälleforsnäs så har detta varit en jävligt sft dag som nu avslutas med massa härlig musik av Erik Hassle. Tummen upp på det.


Fast på stationen i Kolbäck ett tag. Men det var ju skoj när man är hyperstressad över plugget.
Trött som faan så nu ska jag sova.

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: alex

fy fan Sara, det här var det tråkigaste jävla inlägget du nånsin skrivit!! verkligen dötrist. fortsätt såhär så kommer du förlora den enda trogna läsaren du har. :P

2009-03-23 @ 23:00:54
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja håller m Alex! buuuu för sara! å fan IG ska du faaan inte få! då jävlar!

2009-03-24 @ 10:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0