sarism

Efter tydliga klagomål på mitt förra inlägg (som skrevs när jag var totalt död och ville gräva ner mig) så ska jag försöka skärpa mig. Men nu är det nästan slut på allt plugg så blir det tomt med dötrist text om hur jag ska få IG fast jag typ aldrig får det. Så nu blev ni väl glada!

Men vad har då hänt idag? Jo, lite bråk med en symaskin, en kanonbra koreografilektion(tills jag åkte vill säga, sen flippade allt ur), flum på tåget med Martina och övrigt folk och tillslut lite moffande av negerbollssmet. Fått ont i magen av det sista men va gör de?
Riktigt kul att jag och Martina lyckats åka samma tåg 2 dagar i rad. Lite roligare än att sitta själv och vara på väg att somna. Det märks nog ganska tydligt att vi känt varandra nästan hela våra snart 19åriga liv. Det där blev en knasig mening men så ka det va.
Börjar bli ganska nöjd med solot. Inte 100% nöjd men kanske 60% iallafall. Lite jobbigt att behöva lära ut det till en reserv. Solot är mitt, bara mitt!

En liten förklaring till rubriken skulle kanske inte sitta fel. Det hela har sin grund i religionspluggandet men då jag och Hilal har våra små prat- och rökstunder så har vi kommit fram till lite olika saker. Dessutom har Hilal lärt sig hur jag funkar när jag festar då vi har festat tillsammans några gånger nu. Och hon tar efter mina små vanor. Så sarism är alltså en viss lära, eller man kanske ska säga feststil. Och det som kännetecknar det hela är:
 # Blanda hejvilt med alkohol
 # Konstant kedjerökning
 # Att tillbringa stor tid av festandet ute
 # HA mycket pengar på mobilen då fyllesms är en självklarhet
och så vidare...man förstår lätt huvudsaken iallafall. Hilal tar inte efter allt men en del och hon skyller allt på mig. Men det är OK, jag tar på mig skulden.


På lördag ska jag köpa Ben & Jerry's glass. Vilken smak det blir återstår att se. Och så blir det ju Saw-maraton. Dax att ta sig igenom 2an-5an. 1an var riktigt bra men de andra ska tydligen bli mer brutala men även sämre vad jag hört från säkra källor. Men vi får se, jag lär ju sitta och gömma mig under täcket. Som vanligt.

Hoppas detta inlägg var lite mer till belåtenhet. Jag väntar spänt på att läsa Alex inlägg för kvällen och blir det inget inlägg blir jag grymt besviken. Bara så du vet vad som gäller.
Nu väntar duschen och så tänke jag faktiskt lägga mig under mina täcken och läsa en kass bok(som jag inte bara kan sluta läsa för jag måste läsa klart böcker jag börjat i).

So Long Suckers! Förväntar mig kommentarer om detta inlägg dög för er.
 


Kommentarer
Postat av: alex

jag förväntar mig inga underverk, du är ju trots allt nybörjare än så länge. men det börjar arta sig. fortsätt såhär så kanske det ökar till två läsare! ;D jag har bara en fråga: det där med "rökstunder", hur går det ihop när man inte röker? [host, host] ser fram emot ett BRA svar där. pusselipuss!

2009-03-24 @ 22:03:38
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är också en stor utövare av sarism

2009-03-26 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0