shut up!

Allt som har med kommunication har idag gått katastrof. Jag har inte kunnat prata normalt utan har sagt massa knasiga ord som egentlgen inte finns, inte kunnat skriva normala sms då jag stavat helt pajko och nu när jag skriver på datorn går även det käpprätt åt helvetet. Så ja kanske skulle varit stum idag? Men det är så tråkigt så never på de.

På torsda är jag ledig! Även denna vecka. Ska bli så skönt och jag ska fixa jätte mycket grejer så jag slipper tänka på det sen. Mest skolgrejer men även lite saker som behövs fixas i mitt rum. Jaja, vem bryr sig?
Men sen på fredag blir PAARTY! Fett skoj! Bella och Andreas firar 1 år (grattis till er) med lite fest och så blir det utgång. Kanonskoj! Har inte festat på ett bra tag så jag är fett pepp.
Lördagen spenderas i Etuna med rehab hos Alex för jag lär ju inte må så prima efter fredagskvällen...Då blir det megamånga filmer och eftersom jag även ska stanna i Etuna på söndag också så blir det ännu fler filmer. Sover i stan hela helgen för sen på måndag bär det som sagt av till Sthlm för att shoppa loss. I Like! Hoppa på att hitta studentkläder men ska även köpa massa andra vårfräsha kläder. Är i stort behov av en ny garderob då jag hatar majoriteten av mina kläder.

Nä nu ska jag hoppa och duscha för att försöka plugga lite ikväll eftersom jag inte lyckades med det igår. Duktigt! Men jag har hela torsdagen på mig för att fixa allt som jag skjutit upp så jag är lungan själv.

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: alex

mycket bra Sara, du börjar lära dig vad det här med bloggande innebär. ;D btw, kommer inte hinna ladda ner Slumdog Millionaire. får ta den nästa gång. hollaaaa!

2009-03-31 @ 22:07:36
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Ida

what a fuck! var får du dina pengar ifrån?!?! shoppa shoppa shoppa.. hmm...

2009-03-31 @ 23:02:16
Postat av: alex

...och tack för att du gnider min fest-abstinens i ansiktet genom att säga att du får festa på fredag och inte jag. riktigt hyggligt av dig!

2009-04-01 @ 00:31:58
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0