smart man kan va då

MItt samtal med Ida i korta drag:
Jag: Tjo! Vad gör du?
Ida: Sitter i ditt rum
J: Jasså? Varför det?
I: Lånar datorn
J: Men du, skulle du kunna ta med dig symasinen till mig när du kommer till Hälleforsnäs?
I: Jag är ju redan i Hälleforsnäs ditt pucko!
Typ något sånt. Märks att jag är blondin i grund och botten. Har sagt flera saker idag som gör att jag lätt kan stämplas som trög. Men det kan jag bjussa på.

Sitter och målar naglarna istället för att plugga inför religionsprovet som jag har nästa vecka. Om hinduism och buddism. Ämnen jag har så stor koll på. Eller inte... Hursomhelst så säger inte boken så mycket så tänkte kolla upp lite info på nätet men det är mycket roligare att kolla runt på annat. Som vanligt alltså.

Det var något jag tänkte dumförklara men nu kan jag inte komma ihåg vad det var... Måste tänka igenom dagen så kanske jag kommer på det. Lär väl bli ett till inlägg efter att jag (kanske) pluggat lite.

So Long Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0