Tack!

Ja då har Alex fixat designen på bloggen. Tack! Mycket bättre än förut.

Oj vad mycket som hänt senaste tiden. Och jag har inte haft tid att skriva. Illa. Först å främst: Markus Krunegård var grym! Grymt rolig kväll! Har fått höra efter att jag på nått konstigt sätt att jag stod på en sida av ett lågt bord men en sekund senare stod jag på andra sidan. Utan att ha snubblat. Hehe... Så full var jag faktiskt inte!

Vimmelbild från kvällen. jag,Alex, Martina & Werre

Har även fått studentkläderna och varit på 100dagarsfesten. Snygg tröja, kul kväll med skolfolket.


Massa annat kul har hänt. Typ något varje dag. Tex min vurpa i skolan. Enligt folk var det ett filmningsmoment...
Men på onsdag är det dax. Föreställning. Ska bli så kul! Och efter blir det fest, hela projektgruppen tillsammans.


Ska försöka blogga lite oftare. Kanske blir lite roligare nu när man har så grymt snygg design ;)

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: alex

fattade inte det där med bordet, hur fan lyckades du med det? grymt snygg blogg btw. skulle man kunna få numret till designern? ;D hahaha! puss.

2009-03-07 @ 23:16:59
URL: http://b00tyshake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0