tant

Jaha då är man tant då. Kan seriöst knappt röra mig om jag settat still en stund och speciellt höfterna är cp. Kommer lätt gå med rullator när jag är 25. Och rullstolsbunden vid 32. Kanske blir bättre när jag kan börja springa igen(längtar! försvinn all jävla is!). Så det blir lite variation från dansen. Allt stretchande tar på kroppen. Visst, jag vill bli vigare men va fan jag har inte de bästa genetiska förutsättninngarna. Det går verkligen inte en enda dag utan att jag har ont i kroppen. Faan va jag gnäller hela tiden. Måste va lite positiv.
 
Har iallafall hittat jättegoda hubbabubba-tuggumin som jag hade glömt att jag hade. Strawberry and watermelon. Yummie! Och så ska jag ju få vårrullar till middag. + att jag såg en flaska coca-cola i kylen som bara ligger och väntar på att bli urdrucken. 

Blir en tråkig hemmakväll som varje fredag eftersom jag ska städa i sporthallen. Visst, jag kan ta det på lördagmorgon men va fan hur ofta händer det något skoj i närheten av Hnäs? Allt skoj händer i V-ås eller Etuna och det blir så jävla krångligt om man ska fixa nån som kör en hela tiden och kan inte låna någon bil. DET SUGER!!! 
Imorrn blir det skoj iallafall. Bowling med Alex väntar och alkolister som vi är blir det självklart lite drickande. Men jag ska inte röka! Ska klara mig utan att röka hela helgen och sen nästa vecka ska jag försöka att inte röka så mycket iallafall. 
Borde bli lätt att klara helgen med tanke på att jag tagit slut på paketet jag hade men kommer ju vilja ha cigg hela jävla tiden! Är fett röksugen redan nu och det är bara typ 5h sen jag fimpade. 

Jaja nu ska jag äta. Yummie! 
So Long Suckers! 

Kommentarer
Postat av: alex

kom ihåg vad jag sa: röka är bajs. ta en sup, den varar längre! ;D imorn ska du få så många supar du vill. muahahaaaa!

2009-03-20 @ 19:00:57
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Michis

hur kan du glömma hubbabubba?? känner mig sårad :D

2009-03-20 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0