Top of the world

Haha! Sitter och kollar på Hål i väggen på youtube. Fett kul ju! Det är ju kul att man kan sitta själv i huset, i sin fåtölj och dö av garv. Skojigt värre eller bar ett bevis på att man är störd?

Vet att det var någonting jag tänkte skriva om idag men jag minns verkligen inte vad det var för något. Så mycket som snurrar i mitt huvud så jag kan ju inte hålla reda på allt. Jo nu vet jag! Emma var hemma och käkad middag och för att va dryg frågade jag vad som hände på morgonpasset. Då fick jag höra att de tydligen snackat massa trashtalk om facebook. Och det tyckte Emma var riktigt skoj eftersom hon vågar vägra faceboook.

Ok idag blir det bara flum-skrivande för det är bara så jag är. Flum. Ska försöka börja skriva loggbok men jag är för omotiverad så det kanske får vänta till imorrn.
Idag har jag iallafall köpt ett par örhängen som jag bara var tvungen att ha. Skulle inte köpa någonting eftersom det blir en hel del shoppande på måndag när det bär a till Sthlm men jag var bara tvungen!


Dessutom blev det glass med colasås från donken. För nu är det nästan vår!


Vill skriva mer men jag har liksom inget att skriva om. Funderar starkt på att gå och sova snart fast klockan bara är strax efter 8. Men orkar inget så det blir väl så.
God Natt!

So Long! Imorrn kanske det blir ett ordentligt inlägg. Men bara kanske.


Kommentarer
Postat av: alex

hoppas på ett "ordentligt" inlägg imorn så jag inte dör av tristess. najsa örhängen btw! på måndag blire mer shopping. :D

2009-03-30 @ 21:07:12
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Stina

SKITSNYGGA ÖRHÄNGEN DÅ! jag vill med ha.

2009-03-31 @ 19:54:17
URL: http://stinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0