vad har jag nu glömt?

Känns som att jag glömt bort nått. Är det någon som fyllt år som jag glömt bort? Eller nått möte jag missat? Jaja lär väl komma på det förellersenare.
Mycket på G idag. Ska göra mig iordning förstochfrämst. Sen blir det plugg, fixa matlådor, städa och packa innan jag drar iväg till Västerås för att träna i några timmar. Och när jag kommer hem vid halv 9 så är det bara att börja om. Packa för imorgon, planera så hela veckan går ihopp och fixa nya matlådor. Men det är skoj att ha fullt upp. Det är då jag mår som bäst.

Kul grej. När vi var hemma hos Hilal i torsdags innan 100dagarsfesten kollade vi på lite gamla kort som hon hade på datorn. Hittade då denna oldie:

Asså så annorlunda! För det första är jag verkligen inte blond längre och det långa håret är kapat. Dessutom har jag inte ens samma stil.
Men oj vad jag började längta efter sommaren när jag såg bilden.

Jaja, ska väl ta och slänga mig in i duschen.
So long suckers!

Kommentarer
Postat av: alex

men shit, du va ju t o m snygg på den bilden. :O hahaha! skoooooja. eller...du va ju snygg, men du är inte ful nu. eller...gaaaaah, du vet vad jag menar!!!

men väldigt annorlunda, typ raka motsatsen nu. fast på ett bra sätt. puss.

2009-03-08 @ 17:44:19
URL: http://b00tyshake.blogspot.com
Postat av: Michis

go blonde :D jag kommer aldrig ge mig! XD

2009-03-08 @ 20:20:51
Postat av: Ida

Fan va lik mig å emma på bilden!! gaaalet

2009-03-08 @ 22:27:21
Postat av: bella

hahaha för att va ärlig såg jag inte vem det va först och därför läste jag ordentligt och sen bara "aha...oh, fett annorlunda..." hahah:D

2009-03-09 @ 18:12:12
Postat av: Johanna

Emma? Haha

2009-03-10 @ 13:28:08
URL: http://dasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0