vad ska jag hitta på nu då?

Ojojoj vad jag kan vara duktig ibland! Har gjort nästan allt jag skulle för dagen och klockan är bara strax efter 17. Det ända jag inte fixat än är sam-arbetet. Men det ska jag fixa snart. Eller iallafall börja lite smått med. Och så måste jag fixa naglarna. Dom ser förjävliga ut! Men det är lätt kirrat.

Känner mig fett stolt över mig själv då jag tog mig ut på en liten springtur som jag sagt att jag skull. Det gick fan inte bra men vad kan man förvänta sig när man inte sprungit sen augusti? Synd bara att min kropp är helt cp. Får nämligen ont i axlarna när jag springer och konstigt ont i magen också. Inte ont i magen av håll utan det är mer knivhuggskänslan. Men så kan det va. Ska försöka komma ut och springa lite oftare nu när jag äntligen har kommit igång. Ska ju kanske springa vårruset i maj så det gäller att man klarar 5km då. Kanske skulle ta och vara lite överambitiös och lägga upp något slags träningsschema. Men med tanke på hur dålig jag är på att följa planeringar så är det bara onödigt.

Har även tagit mig tid till att städ lite idag. Typ plockat upp klädhögarna från golvet och dammsugit. Det behövdes verkligen! Men eftersom inte Alex tror mig ska hon få bevis.

Tada! Bevismaterial!

Vad ska man hitta på att laga till middag då? Morsan tänkte tydligen inte laga någon mat eftersom det bara är hon och jag hemma ikväll så jag får fixa något själv. Men jag har redan gräddat våfflor till lunch så är inte så jätte pepp. Jag vet att jag dissade våfflor totalt igår men då blev det liksom bara för mycket. Idag blev det lite mer lagom. Testade att ha på mosad banan och det blev dundergott! Men till middag då? Har tyvär inte köttfärs eller övriga grejer hemma som behövs till nacho-tallrik men kan kanske övertala morsan att ge mig pengar till det som behövs så kan jag cykla upp till konsum och köpa de. Då kan ju hon också få äta det så slipper hon laga mat. Snabb vändning här. Yes! Det gick snabbt att övertala henne. Hehe. Så nu blir det en liten cykeltur till centrum då. Oj vad god mat jag får idag då!

Jaja, ska väl ge mig iväg. Kanske skulle ta och baka något sen också. Det var längesen jag gjorde. 

Vet att det här blev ett asdåligt inlägg. Får väl skriva bättre imorgon heltenkelt.

So Long Suckers! 


Kommentarer
Postat av: alex

behöver man inte vara flera personer för samarbete? get it? sam-arbete. HAHAHA! xD så jävla bra. btw så köper jag inte det där med bilderna, det kan ju vara gamla bilder från en annan städning. mig lurar du inte så lätt!

2009-03-26 @ 19:59:02
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det där är ju inte bilder på ditt rum ju!

2009-03-27 @ 11:12:19
URL: http://dasblog.blogg.se/
Postat av: alex

A-HA, jag visste det! xD busteeeeed.

2009-03-27 @ 16:02:28
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Michis

Som sagt, dammsugaren står ju inte i ditt rum så det var jävligt dåliga bevis! nice try

2009-03-27 @ 18:41:35
Postat av: Anonym

Som sagt, dammsugaren står ju inte i ditt rum så det var jävligt dåliga bevis! nice try

2009-03-27 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0