vart ska vi sova inatt?

Riktigt jobbigt när man får låtar på hjärnan och man bara kan en textrad. Som typ "Vart ska va sova inatt". Vet inte ens om låten heter det men det är det ända jag kan av låten.

Våffeldagen idag då. Så nu mår jag jätte illa! IDIOTISKA DAG! Åt för många våfflor för snabbt + att jag hade köpt milkshake, en cheeseburgare och werther's på vägen från skolan. Usch vilken hemsk matdag! Vill bara spy ut allt. Men så blir det när man är hettsätare.


På lördag är det alltså högskoleprovet. Men nu har jag fått reda på att jag inte är i samma sal som Ida. Och Ida är inte i samma sal som sin kompis Robert. Så alla tre är i helt olika salar och jag är tillochmed borta på Rinman. Knasigt dedär. Men antar att det är väldigt många anmälda och dom måste fixa plats till alla. Men ändå!
Men efter provet ska jag köpa Ben & Jerry's glass! Yummie!


Glömde skriva det igår men jag sprang runt under en lektion och var stressad för att jag försökte få reda på hur det skulle bli med tågen nu när det är ersättningsbuss och shit. För krångligt att förklara hela situationen så det struntar jag helt enkelt i. Hursomhelst så ringer Emma mig när jag är som mest stressad och bara "jag kom på skämtat du sa i lördags som var så jävla roligt". För vi hade käkat på erikssons i lördags innan bion och hamburgaren låg inte i mitten av brödet så jag sa att "det är ingen balanserad kost". Och självklart tyckte Emma det var dödskul och fick panik när hon inte kunde komma ihåg var det var jag hade sagt. Men hon kom alltså på det igår och ringde upp mig bara för det. Hon är ju fan en komedi bara genom att vara.
Dessutom har hon lagt dit vår inspelning på "jag ska slåss i dina kvarter" som en låt man ska lyssna på i hennes blogg (http://emmabach.blogg.se). Och ärligt talat så är den inspelningen helt störd! Man hör inte vad vi sjunger och den är bara helt mongo. Men kul att hon gillar den iallafall.

Imorrn är jag ledig. Då ska jag städa, dra ut och springa, plugga och fixa massa högskoleshit. Skojigt värre...

So long suckers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt svar på din förklaring till "rökstunder": det var den sämsta jävla förklaringen jag har hört. vadå "röka när du känner för det och inte bara för att"?! du röker väl för fan aldrig när du inte vill. du vill ju alltid röka så vad är det för argument? ett bättre hade varit "för jag pallade inte av att va utan cigg". jag trodde verkligen på dig, du hade ju fan klarat det två dagar när du var med mig. ruttet, men som sagt, spelar väl ingen roll vad jag tycker. du måste ju vilja sluta själv. tycker inte om dig mindre för att du röker.

2009-03-25 @ 21:56:11
Postat av: alex

btw, har du lust att kolla på när showgruppen dansar i 21:an på lördag? dom skulle dansa mellan 16.45-17.00 så det blir väl lagom efter att du har gjort provet. tänkte försöka fota lite.

2009-03-25 @ 21:58:44
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0