ännu en söndag med ångest

Fan vad jag hatar söndagar. Mår piss bara av att det är just den dagen. Och denna söndag är fan värre än alla andra för jag kan ju inte precis säga att det varit världens bästa dag. Visst har den haft sina underbara guldklimpar med flummande men har ändå mest varit allmänt jobbig. Tänker inte gå in på detaljer men jag kan säga så mycket som att jag inte riktigt mår så bra som jag skulle vilja.

Imorrn börjar veckan med modifast. Ja, jag tänker banta för det behövs och jag hoppas bara att dom som lever runt mig kan stötta mig och försöka tänk sig för om att jag inte äter fast föda på en vecka. Bara så ni vet liksom.

Orkar fan inte skriva nu. Tidig morgon imorgon så det är väl bäst att jag försöker sova lite. Iallafall, tack till mina underbara psykbryt för en toppen flummig helg (filmerna finns på fb) och ni fattar nog inte hur speciella ni är för mig.
Puss och Gull

Kommentarer
Postat av: alex

kan tänka mig att jag är skyldig till största delen av din jobbiga dag och det ber jag om ursäkt för. jag vill inget annat än att du ska må bra, men idag kunde jag liksom inte låtsas vara nåt jag inte var. det var känslor som jag helt enkelt inte kunde hålla tillbaka. jag håller tummarna för dig den här veckan! för att du ska få nånting att se fram emot i helgen så får du välja film. puss o kram!

2009-05-17 @ 22:49:15
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0