bara för en kommentar

Jag kan inte stava. Har helt glömt hur dom allra lättaste orden stavas. Så när jag vet hur man skriver ett ord i någon slags form gör jag som jag vill och skriver som man egentligen inte kan göra. Att mitt tangentbort inte riktigt vill fungera gör inte precis det hela bättre. Tex så kan jag inte använda ? på msn. För att upplysa allmänheten om hur läget ser ut.

Fan. Nu missade jag big bang theory igen.

Har på känn att jag kommer göra en person väldigt glad på torsdag eller fredag. Ett litet tecken på uppmuntran sådär. Det är så kul när det bara sådär ligger ett litet paket i posten helt oväntat. Så jag fick för mig att skicka iväg en liten grej till en person jag saknar. Tycker själv att det är tråkigt att inte få någon rolig post. Det enda jag får är lönespecer, räkningar och dötråkigt shit. Eftersom det inte bara är jag som har det så, tänke jag att en liten överaskning inte skadar. Och eftersom det alltid är kul att göra någon annan glad så blir det lite extra roligt.  
Tex pressen om födelsedagarspresenter hatar jag. Då köper man bara något "för att". Det blir så opersonligt! Det är bättre om man bara sådär hittar något som man vet att en prson skulle bli hur glad som helst över och ger det till den. Inte för att ge presenter i press utan bara för att visa omtanke och överaska i vardagen. Så mycket roligare än när man vet "idag fyller jag år, jag får presenter". Ok, släktingar köper presenter på utsatta datum men till kompisar är det roligt om man bara sådär kommer med en liten present och bara "jag hittade den här och tänkte direkt på dig" eller bara hittar på något skojigt helt spontant. För ofta är en händelse som att ta med någon på konsert eller åka iväg på en miniresa roligare än materiella ting.

Puss och Gull

Kommentarer
Postat av: alex

bra stavat där, helt ärligt! märks att du har ansträngt dig. :P inte för att jag bryr mig egentligen, det är ju bara kul att retas med dig. :)

2009-05-26 @ 20:04:02
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0