blää

Kan inte precis påstå att jag mår bra idag heller. Är bara trött och tänker faktiskt gå och sova ett tag. Men det blir väl lite konstigt när man vänjer sig med att inte äta fast föda som vanligt. Är ganska hungrig då modifast inte mättar precis. Men jag ska fan klara det här. Jag måste.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vet inte ens varför jag började skriva nu. Allt är bara så konstigt känns det som. Dagen har gått segt, jag har ingen som helst motivation till någonting. Men dansen gick bra iallafall. Fick ha jazz med den andra gruppen istället för modernt. Yeey! Jag pallade verkligen inte modernt och jazzen kändes jätte bra.
Gaah! jag behöver någonting att göra. För samtidigt som jag är jätte trött är jag även jätte rastlös. Kanske skule slänga igång en film. Får se. Äh nu orkar jag inte skriva. Kanske skriver någonting lite senare. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0