fucking jävla tandläkare

Jag hatar tandläkare. Dom bekräftar bara sånt man redan vet, tar massa jävla kort och skadar mitt redan trasiga tandkött. Fast nu ska jag fan börja vara ordentlig med mina tänder. Borsta 2 ggr om dan, använda tandtråd och dessutom använda denjävla bettskenan. När jag sover hemma iallafall.

Hade tänkt att kolla på en film med tanke på att jag inte hade nått speciellt att göra ikväll. Men sen hängde jag med Emma till morfa fö att hämta kylskåpet. Så ingen film än. Men Munchen går på tv ikväll. Så den ska jag se. Men innan det ska jag hinna träna, stretcha och duscha.

Måste bara tillägga att jag ska bli väldigt solbränd i år. Pappa hade fått några tabletter som gör att man blir brunare när man solar. Och han kände inte riktigt att han hade användning för det så då fick jag dom. Like it!

Men nu ska jag ta och träna lite. Adjö! 

Kommentarer
Postat av: alex

nödvändig kommentar i min blogg! damp på dig.

2009-05-11 @ 20:18:34
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0