funderingar...

Nu har jag försökt tänka igen. Med betoning på försökt. Har nämligen fundrat över sommaren. Vad ska man hitta på? Ingen familjesemester tack och lov men någon slags semester måste man väl på. Ok, London finns med på planering men inget datum eller någonting bestämt förutom att det verkar vara det som gäller. Men jag har ju faktiskt en månads semester innan de 5 veckorna med jobb och då måste man passa på att hitta på nått. Är lite smått sugen på att dra iväg på en roadtripp och stanna lite där man känner för att stanna. Har jag några som är positiva till någon liten semester? Har ju hört från Michis att hon skulle vilja dra på festival. En liten roadtripp till en festival kanske. Alla festivaler är ju inte dyra så man komma lindrigt undan.


Som det ser ut nu är planeringen följande (från början av juni):
1-7 juni: Jippon i skolan avslutas med en helg i Etuna med deras student, härliga spelningar och flummigt folk
8-11: Sista dagarna i skolan. Tävlingar, mösspåtagning, studentlunch och massa sånt
12: Student! Party, skrik och fylla i en härlig blandning.
13: Lisas student i kholm. Bakis och träffa släkten. Lovely...
14: Student och födelsedags firande för mig. Kanske lie mindre bakis om jag inte hänger med och festar i kholm förstås...
15: 19 år! Grattis till mig
16-18: Chilla. Vila upp mig för kommande festande.
19-20: Midsommar(fira mig igen?) party hur som helst.
Vila upp mig. Semester?
V.28-32: Jobba
Sen har jag ingen som helst aning om hur framtide ser ut. Det är bara ett stort svart hål. Kanske pluggar, kanske jobbar eller bara är arbetslös. Vem vet?

Puss och Gull!

Kommentarer
Postat av: alex

jag är ju på på roadtrip såklart, om man nu är inräknad bland det där folket du syftar på dvs. dagsutflykter, längre roadtrips, you name it. men det måste såklart bli billigt i så fall. men tror ju inte direkt nån av oss har råd med annat så. jag tror ju mest på dagsutflykter, för det blir ju billigare, men den som kör bestämmer väl. får dela på bensinpengarna också.



btw, det är ett datum som du har glömt att nämna som det händer nåt med dig på. men det vet ju inte du om än så det är ju inte så konstigt. ;D pusselipuss.

2009-05-28 @ 21:41:46
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: michis

arbetsfri, Sara! Det låter mycket bättre ;)

2009-05-29 @ 08:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0