god times are gone forever...NOT!

Flumhelg i Etuna. Love it! Kidnappning på Willy's parkeringen med rosa ögonbindlar med spets för att inte fatta vart vi åkte. Som om jag och Michis hade fattat det även om vi såg...Lokalsinne totalt lost. Ja det blev iallafall grillning på altanen hos Alex mamma. Korvcocktail, te och 4 extremt flummiga människor. Och mashmallows så klart! Bilder finns såklart på Alex fb. Hursomhelst så är det tydligen överskattat att gå och sova innan solen går upp nästa dag. Har jag lärt mig. Blev en till grillkväll till då jag och Michis inte kände för att åka till våra egna hem. Johanna den lilla vuxenpoängsjägaren, var och jobbade så hon fick inte vara med. Men med engångsgrillar, cider och skön musik kan det liksom inte bli tråkigt. Och sköna människor såklart.
Men nu är det söndagsångest på hög nivå. Skola hela veckan men på torsdag och fredag är det Dansyra så det blir en lite annorlunda vecka iallafall. Och så är det SM på lördag och söndag. Är väl bara att kämpa järnet såhär sista tävlingen.
Måste säga att jag lyckats sammanfatta helgen ganska bra. Skiter i detaljerna för man kan ju inte skriva om allt och dessutom så har Michis redan bloggat om helgen och Alex ska göra det nu så om man vill ha fler vinklar på det hela får man väl läsa deras bloggar också. Johanna den tråkmånsen har ingen blogg men det ska man nog lyckas ändra på.
Dock var denna kidnappning inte orginalplanen så det får väl bli en repris men med annat innehåll. Ser fram emot. Och så får väl jag och Michis hitta på nått för att ge igen. Jag menar vi har ju hela sommaren på oss att flumma till max.
Promenad med Lilleman på G så i'm off! Adjö!

Kommentarer
Postat av: alex

mycket bra sammanfattning av en grymt kul helg måste jag säga. love it! ser verkligen fram emot den där hämnden ni jiddrar om. ska bli intressant att se om ni pallar trycket! ;D om ni kan klå mig o Johanna dvs. upp till bevis!

2009-05-10 @ 22:47:03
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0