jasså...

Har tydligen knäckt revbenen idag. Inte så dom gick av eller något sånt men jag var på massage hos Ida och då knäckte hon revbenen på mig. Fast jag märkte inget så jag vet inte om jag tror henne. Och sån där jävla bindvävsmassage. FAAAN vad ont det gör! Hat mot Ida bara för det. Så att hon vet.

Fattar inte varför jag har fått så knäpp dygnsrytm. Jag har alltid varit en person som vaknar ganska tidigt på morgonen( iallafall runt 8-9 som senast) men nu har jag jättessvårt att vakna på mornarna. Har försovit mig typ varje dag sen jag vet inte riktigt när men under en lång tid iallafall. Och nu kan jag inte sova på kvällarna. Är inte trött fast jag ändå tog mig upp imorse. Visst, en halvtimme försent men vad blev klockan halv 7? Och det är inte precis sent. Och så är det verklgen varje dag. Vaknar inte på morgonen(men längsta jg får sova är till typ 8) och sen är jag hur pigg som helst på kvällen. Ok, det är inte så jag sitter uppe till 3 på natten för att jag inte kan somna men jag går väl och sover runt 11, 12 någongång och det är sent för att vara mig. Jag har typ hela mitt liv gått och lagt mig vid 9-10 om det inte varit helg men tydligen vill inte min kropp och hjärna fungera så längre. But what can I do? Bara och gilla läget helt enkelt.

Btw. så HATAR jag Alexander Rybaks låt Fairytail! HAta eurovision överhuvudtaget men det blir så jävla hypat och alla tycker hans låt är så jävla bra men den SUGER!

Puss och Gull! Love U All!  

Kommentarer
Postat av: alex

alla sena kvällar hos mig kanske har satt sina spår.. :P naughty me!

2009-05-27 @ 23:04:48
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: alex igen

om du ska ha nåt från systemet så får du kirra cash innan lördag. om det skiter sig helt så kan jag lägga ut, men går det att lösa så vore det bra. puss!

2009-05-28 @ 00:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0