Lalala

Ett normalt mål om dagen. Igår fick tog jag och Ida beslutet att det var dax för normal mat så nu börjar vi lägga in normala måltider. Så en normal måltid + 3 modifastportioner varje dag + frukt och vatten fram till på söndag. På måndag lägger vi in mer normal mat men med ett ordentligt träningsschema. För första gången i livet har jag uppskattat mat!

Tog årets första dopp igår. Emma och jag tog en tur till Orrö för att bada en snabbis och självklart tog vi med Winston för att han skulle få bada. Han tyckte nog inte det var lika kallt som vi. Egentligen ska man enligt mig bada utomhus för första gången på året den 1a maj. Men nu blev det den 21a istället. Sen blev det då grillning med Ida och Johan. Lax, potatis och sallad. Yummie! Men det blev inte allt för sent eftersom man skulle upp och jobba idag. Så det blev totalt 2 dagars jobb den här veckan + min timm i sporthallen. Kommer alltså få ut ganska bra med pengar, i jämförelse med vad jag brukar, i juni och det sitter ju inte helt fel med tanke på att jag kanske inte får några pengar i juli. Och så ska man förhoppningsvis åka och köpa massa grejer till en lägenhet. Först måste jag såklart fixa en lägenhet men det löser sig nog. Har lånat IKEA-katalogen av Emma för att börja kolla vad som ska köpas. Gaah! vad jag vill att det blir höst. Men först vill jag så klart ha en grymt kul sommar! 

Gillar inte riktigt hur jag skriver i min blogg så jag funderar skarpt på att skaffa en till där man inte riktigt skriver om vad som händer utan mer vad man tycker. Eller hur jag ska förklara... Så länge jag själv förstår vad jag menar så är det lugnt. 

Random pics  





Uppdaterar kanske mer sen. Adjö!


Kommentarer
Postat av: alex

för fan människa, uppdatera dååååå!

2009-05-25 @ 14:59:49
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0