monday whit a twist

Nästintill ledig måndag. Förutom mentorsmöte och en halvtimmes jobb med sam-arbetet. Fast under den halvtimmen skrevs det bara kanske 5 rader och sen snackade det bara med Jennifer och Oscar om studentgrejer.  Blev ett gemensamt beslut i vår lilla sam-grupp bestående av mig, Michis och Ferjall (Hilal var hos läkaren) att vi skulle fixa allt via msn och sen fixa det sista typ någon dag innan vi ska redovisa. Så vi tog en sväng ner på stan för att kolla studentkläder. Jag lämnade tillbaka klänningen jag köpte igår och köpte en ny. Så nu har jag beslutångest igen om jag ska behålla den eller inte. Vi får se helt enkelt. Men i övrigt kollades det mycket på skor då båd Michis och Ferjall behövde de. Och jag också men jag ska vänta tills jag bestämt mi om klänningen. Shoppingturen avslutades med kulglass. Yummie! Glass fast det var kast väder men sånt hindrar inte oss.

Nu är det snabbkoll på internet för att kunna koncentrera sig på matten efter maten. Orkar inte skriva nu. Adjökens! 

Kommentarer
Postat av: alex

äter du nåt annat än glass numera? glass, glass, glass. det är det enda jag hör! och cola förstås.

2009-05-04 @ 21:53:56
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0