ni gör mitt liv

Vad skulle man göra utan vänner? Personligen tror jag, eller rättare sagt vet jag att mitt liv skulle va dötråkigt om jag inte hade mina vänner. Men det kanske är för att dom är ganska störda men oerhört speciella. På ett bra sätt. Efter en kväll med noll koll på alkohol-intaget så mådde nog jag bäst. Klarade av att gå upp innan 9. Dom andra körde på spykalas. Kul fördom men för den här gången dissar jag det. Konfirmationsfirande istället i tropisk hetta och tjattrig släkt. Men ändå soft.
För att återgå till till dagens rubrik. Vad vi i den såkallade "flum 4an" hittar på så har vi alltid skoj och hittar på massa störda grejer. Även om en viss toffel dissr ibland så vet man iallafall alla finns där för varandra. Visst hittar vi mest på störda grejer men om det skulle vara något seriöst så vet man att dom andra finns där. I sommar lär det ju bli ett antal grillkvällar som spårar ut och annat påhitt. För det spelar ingen roll vad det blir för spontangrejer för det är alltid kul.
Tänkte skriva massa annat idag men jag skippar det och bara chillar som den livsnjutare jag är. Puss och gull love you all! Peace out!



 

Kommentarer
Postat av: alex

det här kommer bli en störtskön sommar! det ska vi se till! <3 puss på dig!

2009-05-31 @ 22:46:09
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0