plugg & annat shit

En helt ledig söndag! Det var länge sen. Så det blev en härlig sovmorgon, segar frulle och snacka med Emma, göra sig iordning snabbt som faan och dra in till stan med Ida, shoppa lite, åka hem, käka, försöka plugga, ge upp, ge sig fan på att plugga, plugga lite, inse att klockan är för mycket för att plugga, blogga och lyssna på sköna across the universe soundtracket.
Vaddå lång samanfattning av en ganska innehållslös dag. Är jävligt rastlös och orkar egentligen inte åka till skolan imorrn men jag överlever nog med tanke på att jag bara har mentorsmöte och möte med sam-gruppen. Kurserna tar ju slut så det börjar bli softar dagar. Lovely!

På fredag blir det tydligen grillning på hemlig plats. Får inte veta mer än att jag skulle ta med badkläder. Får se vad flum-duon Johanna & Alex har hittat på.

Gör väl som vanligt och låter lite random pics förklara den senaste tiden då jag inte hunnit blogga.




Fundrar starkt att gå och sova men är inte spec trött så dt blir väl att skriva lite med Alex på msn ett tag till och sen lägga sig och läsa. Har börjat på en bok som heter "anteckningar från en liten fiat". Diggar titeln och handlingen verkade bra. Whatever rent ut sagt.
Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0