Save the last dance

Ja då var SM-helgen här. SM och min sista tävling. Lite tråkigt men eftersom jag varit inställd på att sluta så länge nu så blir det ändå ganska lätt. Det enda som känns jobbigt är att lägga av med är paren. Jag kommer liksom inte sakna någonting med dansen förutom just träningarna och tävlingarna med Alex. Själva dansandet kommer nog fortsätta men inte som det har varit de senaste 4-5 åren. Kommer väl gå någon kurs bara för att göra något men samtidigt vill jag nog lämna dansandet som ett avslutat kapitel efter studenten. Johanna ville att vi skulle börja med balett men vi får väl se hur det blir med det. Just nu kan jag bara hoppas att det går bra på söndag när det är dax för paren. Självklart vill jag att det blir en 1a plats men man vet ju hur den här sporten är då man inte alls kan veta vad domarna tycker fören resultatet kommer upp. Singeln har jag inga förhoppningar med då jag inte ens bryr mig utan bara anmälde mig för att få köra mer när jag ändå skulle tävla med paren. I paren så vet jag att vi kan och har möjlighet att komma på pallen.

Jag som hade tänkt skriva ett glatt inlägg men det blev det inte riktigt. Kan inte riktigt vara jätte glad just nu och räkna med att jag kommer gråta floder på söndag om vi kommer på pallen(om vi inte kommer på pallen blir jag bara bitter) för jag kommer nog inte förstå fören det är över att det verkligen är över. Och den här veckan som redan varit käslomäsigt jobbig.
Just nu ser jag iallafall fram emot en helg med massa tid för 3 härligt galna människor. Alex, Michis och Johanna. Vi får fan se till att ha stört roligt i helgen! Love you all! Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: alex

på ett sätt så är det ju kul om vi vinner, för vi förtjänar ju fan det så som vi har kämpat. samtidigt så kommer det knäcka mig just för att det är sista tävlingen, och det känns ju tungt att det ska gå bra just nu, när du ska sluta. kommer bli en pissjobbig dag, men vi försöker ha kul, som sagt. och flumma! det vi är gjorda för.



ps. jag ska FÖRSÖKA att inte mobba dig i bilen imorn. ;D men jag lovar inget, beror på hur du kör.

2009-05-16 @ 23:01:00
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0