shut up! cause we won't stop!

Hell Yeah! Sitter här igen och lyssnar på Cobra Starship. Grymt bra dom är! Har inte hört så mycket med dom tidigare men det ja hört nu gillar jag. Sångaren i bandet har tydligen varit med i The academy is... och dom är ju också bra. Blir mycket flumdansande här i mitt lilla rum kan jag lova.

Kan ju lugnt säga att detta varit den klantigaste dagen på länge. Först halkade jag precis utanför scenen när vi repade för dansyra. Dog av garv. Lilla balettläraren garvade också en hel del tydligen. Och sen när jag gick till tåget snubblade jag på gatplattorna 2 ggr. Otroligt nog brände jag mig iallafall inte på ugnsplåtarna när jag bakade. Gjorde havreflarn. Något misslyckade men jag känner på mig att dom kommer ta slut ändå. De brukar vara så här hemma.

Idag testade jag hela student-outfiten för första gången. Har bara testat allt för sig men nu var det klänning, skor, armband och örhängen tillsammans. Och jag gillar blandningen. Klänningen är ganska söt och enkel (var med i senaste chic som sommarens cocktaildress) men skorna och smyckena är ganska kaxiga och rockiga. Så klänningen är bara en bas för att få lägga på min egna stil med detaljerna. Dock behöver jag någon tröja/kavaj som passar till för det är väl bäst att vara beredd på att det regnar. 

Hade hål på typ 3h idag så det blev en liten tripp ner till stan men Michis. Köpte lite smått och gott men kollade mest upp vad som ska köpas när man har mer pengar. Hittade ett par gula gummistövlar som jag sagt till Mammsen och Pappsen att jag vill ha i födelsedag. Varför hittar man alltid grejer man vill ha när man inte riktigt har råd? Så irriterande men det är väl så det ska va antar jag. 

Ska ta och träna lite nu. Adjö! 

Kommentarer
Postat av: alex

seriöst, gummistövlar?! nu får du väl för fan ge dig! du är ju pinsam.

2009-05-12 @ 20:42:24
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Ellen

Han har inte varit med i the academy is, utan midtown, duhhh =P

2009-05-14 @ 15:55:49
Postat av: Sara

Haha! Ellen har såklart rätt! vad tänker jag med egentligen. Läste lite fel skule man lätt kunna säga

2009-05-15 @ 23:39:17
URL: http://bachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0