syltburken attackerar

Vad jag får damp på alla människor som är negativa hela jävla tiden. Alla har rätt att vara tjuriga och buttra då och då men att alltid säga massa negativt som drar ner stämningen är fan det värsta som finns. Man kan behålla sina negativa tankar för sig själv så resten av världen slipper ta del av dem hela tiden.
GAAH! Det var dagens utbrott.

Har varit så grymt jävla duktig idag om jag får säga det själv. Har varit aktiv med pluggandet och har faktiskt förstått vad jag hålt på med. Och i sommar blir det tydligen lite extramatte för mig. Fick hem ett brev från mattecentrum eller vad det hette, om att jag som sökt högskoleutbildningar som kräver matte har möjlighet att läsa matte under sommaren. Dem rekomenderade det starkt och gör jag inte det kommer jag nog glömma allt så det blir väl till att plugga lite.
I övrigt har onsdagen varit jävligt nice. Roliga människor runt mig i stort sett hela dagen och toppenhumör från de flesta. I Like! Men nu är det dax att fortsätta pluggandet så jag hänger med i min lilla egengjorda planering. Eller jag ska nog ta och ringa och höra om Johanna har tid att prata med mig. Hon kom hem från Italien idag. Eller ja, inatt. Ska bli kul att höra hur dom har haft det hela veckan.
Yeye mycket att göra och en Alex som är dryg. I'm off! Adjö



Kommentarer
Postat av: alex

ursäkta mig men DU är dryg. det är du som dissar mig jämt och ständigt! f o.

2009-05-06 @ 19:27:57
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Idaho

hahahha finns de ngn mer negativ än dig Sara? trodde ja inte :P ja fick oxå de där om matte!! hmm men orka läsa va de stog:P

2009-05-07 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0