1 månad

1 månad kvar av detta underbara år. 1 enda fjuttig liten månad. Ett händelserikt år. Med avslut av vad mitt liv varit i 3 år och en start med hur mina kommande 3 år ska bli. Jag gillar starten mest. Fast utan slutet hade det inte blivit någon start. Känns lite som ett nyårs-inlägg just nu med massa om året som varit och året som kommer men det är ju då trots allt bara en månad kvar. Men så får det vara för jag är lite på humör för ett sådant här inlägg just nu.
Ska ta det lite lugnt och sova ordentligt för att klara en dag med massa plugg. Ska bli kul men kämpigt.
Men för att fira att det snart är jul och allt sådant där:
 

Och dessutom. Hämtade ut min VG-tenta idag och fick reda på att min grupp är en av de 5 grupper som ska få presentera vår festival för en jury. 5 av kanske 24 grupper.
Tjingeling! Och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0