30timmarsdygn tack!

Det skulle verkligen behövas längre dagar. Hinner nästan inte med någonting av allt som måste fixas. Som tur är kunde jag strunta i handlingen idag eftersom jag ändå hade mat så jag klarar mig. Skönt att det inte blev någon opera heller för då hinner jag åka till gymmet och cykla lite. Med tanke på att det är typ allt jag kan göra i träningsväg just nu så får jag nöja mig med det. Hoppas bara att det inte är så mycket folk där.
Ska bli skönt att vara ledig på fredag. Då ska jag passa på att fixa massa som jag annars inte hinner. Typ ett litet besök på banken. Ska försöka boka tid hos läkare tills på fredag också för det känns bra i nacken nu och jag tror inte det var någon jävla spricka eller vad de nu sa. Kan inte riktigt tolka norska. Men jaja, man get the point om att det är fullt ös som gäller. Vilket jag gillar något enormt!
Nu är det dax att dra sig mot gymmet!
Tjingeliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0