Äntligen hemma

Tillbaka i sthlm. Kom hem till lägenheten vid 5 och strax efter det fick jag finbesök av J&K så det bjussades på nyponsoppa, glass och mandelbiskvier. Snällt av mig. Fast i den lilla 1an stannade vi inte speciellt länge. Det blev att köpa en pizza att dela på och kolla på amerikansk fotboll hos en av J&K's kompisar. Snälla som vi är köpte vi med oss chocklad och dricka. Glad att DIF klarade sig kvar i allsvenskan men det var inte huvudmatchen för kvällen. Eftersom jag inte är så insatt i amerikans fotboll och för att jag älskar att vara tvärt emot alla andra så hejade jag på New England eftersom dom andra hejade på Dolphins. FAst hade Dolphins vunnit hade jag förstås hejat på dem eftersom det alltid blir så att jag hejar på det laget som vinner. Förutom när det gäller DIF för dom hejar jag på i alla lägen.

Börjar bli dax att sova. Ska inte upp så jättetidigt (runt 7) men jag vill hinna läsa lite i andra Twilight-boken innan jag slocknar. Måste bara lyssna lite till på underbara Julian Casablancas. Underbar röst den snubben har asså!


Veckan består av mycket plugg men även opera(förhoppningsvis), bio, biljard och festande. Lovely!
Puss på er!
Tjingeling! and good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0