En vit torsdag

Torsdagar har kommit att bli min favoritdag på veckan. Eller rättare sagt starten på mina favoritdagar i veckan. Så torsdag-söndag är favoriterna. Måndag-onsdag är också roliga men inte lika roliga som dom andra. Men i skillnad från alla andra torsdagar stannar jag hemma idag. Ska plugga, har ändå inga pengar till öl och jag ska upp tidigt imorgon. Men den här torsdagen har varit helt ok ändå. Seminarie och förbereda inför nästa vecka men typ alla drog när uppgifterna var uppdelade men vi var några som satt kvar. 
Eftersom min inloggning på skolnätet inte ville funka kunde inte en kompis kolla upp min resultat som tillslut kommit upp så jag fick åka sista biten helt ovetande. Och självklart ville inte internet funka när jag kom hem men nu har jag fixat och jippie! jag fick VG på tentan. Med ½poäng tillgodo! Ibland har man skills. Min teori är att det var tentaölen som peppade och det verkar stämma efersom det verkar som att dom flesta klarade tentan. Duktig klass!

Nu är det lite till plugg eftersom folk inte kan fixa sina delar innan dom får det jag ska ha skrivit så det är peppmusic on and fullt ös.
Sen kanske det blir att kolla "Bruno".
Tjingeling!

Tentaplugg


Tentaöl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0