Fattiga veckan kan börja

Nu har jag iallafall mat så jag klarar mig fram tills jag får pengar igen. Jag har även nymålade naglar. Vilket gör mig glad. Så det är lila fingernaglar eftgersom det är lila ränder på tröjan jag tänkte ha på mig imorrn och så är tånaglarna röda bara för att. Jag menar, man ser ju ändå inte mina fötter när man går runt med skor hela tiden. Det är inte som på sommaren när man springer runt i flipflop. Så ja, fötter och händer hänger inte ihop men det brukar dom ändå inte göra. Whatever men jag är glad iallafall.

Längtar sjukt mycket till 5e december. Händer inget speciellt just då men tentan är gjord dagen innan och nästa kurs har inte hunnit börja. Ska försöka få med mig någon på Frank Turner konserten men om ingen vill hänga med så är inte det någon big deal. Och bara det att det är deccember är ett +.

Ska ta och plugga lite nu eftersom jag inte har gjort det än den här helgen.
Om inte det märks så är jag jätte flum och har damp på min egen rastlöshet.
Men Tjingeling iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0