Hat och rosa naglar

Idag har jag: Hatat tele2 då hela nätet var nere, jobbat med min jätteduktiga projektgrupp, lärt mig suddat baklänges i word, pratat en del i telefon, fått tid för att kolla nacken på sjukan, varit på bio, ätit mini-bilar och just nu väntar jag på att mitt jätterosa nagellack ska torka. Mycket innehållsrik dag I must say. 

Är jätteglad. På fredag kommer pappa upp till sthlm. Han ska följa med mig på ultraljudet av hjärtat och sen ska vi göra stan som man säger i min familj. Och på lördag kommer Ellen som stannar tills tisdag morgon. Och nästa helg är jag lägenhetsvakt åt J&K. Inte för att det egentligen behövs men jag vill variera mitt boende lite och så ska jag passa på att laga massa mat som man behöver ugn till. Och kolla jättemycket på tv. Och kanske ha filmkväll. 

Var på bio med Johanna. Kollade "The Box". Kass i sig men asjobbig psykiskt. Vill inte se igen.

Ska ta och läsa lite i 3e Twilight boken tills jag somnar. Fast jag kommer nog somna ganska snart.
yeye...
Tjingeling Love To You All!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0