Men blää!

Bara för att jag sov länge imorse så blir jag inte trött nu. Drog från Johanna vid kvart i 12 efter middag bestående av amerikanska pannkakor och en skräckis på det. Inte så speciellt läskig utan mest kusligt-spännande. Och att slippa ta tuben och tvär för åka bil istället är verkligen tummen upp. Men jag var inte trött när jag kom hem och är inte det nu heller men jag måste nog försöka sova snart. En party-lördag väntar så det gäller att vara på topp!
Får ta och läsa 3e twilight-boken tills jag somnar.

Btw. Fick en bords-plastgran av Johanna. Blev väldigt glad! Så nu är det julstämning i lyan.


Har tömt minneskortet på både kameran och mobilen så det finns en hel del bilder som ska upp på fb nu men pallade inte sitta mer med det nu.

Fan vad jag längtar tills det är kväll! För nu är det ju faktiskt lördag.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0