Naaw!

So cute! Emmas katt Silla har fått kattungar. 3 st svarta med lite vita fläckar. Mamma skickade ett mms på dom igår när jag stod på konserten. Så det blir kanske en liten dagstripp hemma över någon dag. Klarar inte av att vänta 2 veckor med att få se dom. Om jag tjatar tillräckligt mycket kanske jag får en. Som självklart ska bo hos Emma isåfall för jag skulle aldrig ha en katt uppe hos mig. Lägger ut bilden mammsen skickade senare för nu sitter jag i skolan och har inte med mig telefonsladden.

Konserten då då. Bilder från den kommer också senare. Såg då Tegan&Sara på Debaser. Dom är bra live och så men jag stör mig på att dom kan inte variera sina sätt att avsluta låtarna. Är inte någon sucker för deras musik utan mer att jag tycker att den kan vara soft att lyssna på lite då och då. som typ nu. Det är ju bra att jag lyssnar in mig på artister efter själva konsertan. Bra där...
Förbandet då. HAn måste ha varit hög i en blandning av ADHD. Or something. GAlen var han iallafall.

Ska fixa lite innan föreläsningen börjar.
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0