Rastlös med stört mycket att göra

Är sjukt rastlös. Fast idag måste jag: Storstäda, diska, handla, göra matlådor, plugga och planera massa. Har fortfarande inte kommit ifatt med disken sedan torsdagens kick-off middag, men nu börjar det bli lite balans.

Igår var det då lite födelsedagsfirande. Kunde tyvär inte stanna där så länge efterdom jag skulle möta upp J&K och några till för att dra till strand. Glad över att jag inte behövde betala inträde för det trodde jag men det var bara om man skulle ner till källaren och kolla Detektivbyrån och det klarar jag mig utan. Speciellt när man är typ  helt pank. Ska handla upp mat fram till studiebidraget idag och sen får jag se hur mycket pengar jag har kvar... Men iallafall. Stannade inte på strand speciellt länge. Drog in till stan istället för att gå till Soap Bar men för det första var det 24årsgräns där så varken jag eller Johanna kommer inte in men vi tänkte att vi skulle försöka ändå. Men det behövde vi inte för det var fullt så dom släppte bara in folk om några gick så vi dissade det. Jag, J&K drog till McD istället innan vi drog till tuben. Är fett stolt över att jag gick i princip +/- 0 på kvällen. Ok, fördrickan kostade men sen köpte jag inget på strand och hittade en 20 när vi gick till tuben så den spenderade jag på McD. 

Nä nu måste jag sätta fart! Kan ju börja med att käka frulle... 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0