Rutiner ja tack!

Nu har jag verkligen damp på mig själv! Skulle ta mig en välförtjänad sovmorgon till 9. Men icke sa nicke. Vaknade kl 7 av att jag hade så jävla ont i magen. Börjar tro att det är någonting jag äter som jag inte tål helt och hållet för jag har haft ont i magen ofta senaste dagarna. Men jag vaknade iallafall upp från världens mest störda dröm där jag kidnappades för att bergsklättra men klättrade mellan bord på bibliotek/fik istället och massa störda detaljer. Iallfall så fick jag jättejätteont i magen i drömmen och vaknade och hade ännu mer ont i verkligheten. Men somnade om och nu kan jag inte ens komma ihåg att jag stängde av väckarklockan. Så kl halv 11 steg jag upp. Inte bra! Måste ta mig i kragen nu och duscha för att vakna ordentligt. Sen blir det att ifxa lite ärenden, plugga och träna. Ok, kan inte träna så ordentligt för jag känner mig sjuk. Eller rättare sagt jag är lite sjuk men jag väggrar så det blir att ta några alvedon och ignorera allt som har med sjukdomar att göra. Min läkare kommer slå mig...Har 3 sjukhusbesök inbokade nästa vecka...jippie...Orkar fan inte mer nu!
Lyssnar på lite Regina Spektor och försöker bli glad. Taggar för fullt. Om mindre än 2 veckor är det konsert som gäller. Längtar!

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och hoppas att dagen vänder och blir bra.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0