Sushi

Ikväll är det sushi med Johanna som gäller. Myspysigt! Firar lönen. Ska springa en vända på stan innan då det finns en heldel småkraffs som jag måste köpa. Fast just nu känner jag inte riktigt för sushi då jag har jätteont i magen av massa godis. Jag behöver någon som säger åt mig att inte köpa godis för om jag väl har godis hemma äter jag bara upp det direkt och mår alltid lika illa. 
Projektet är redovisat och nu är det bara reflektioner kvar och så får vi se om vi får redovisa för juryn. Hoppas det men vi får se helt enkelt. Om vi får presentera funderar jag skarpt på att kolla om någon har en rosa slips som vår presentatör kan ha eftersom rosa är vår accentfärg. Får sy en om det inte är någon som har en rosa slips. Hehe.

Fundrar på att åka hem till hnäs över dagen imorrn för att gulla med kattungarna. Men samtidigt har jag en hel del att fixa här i Sthlm så det lutar åt att jag stannar här. Ska ända hem om typ 2 veckor. Då är det julbord som gäller.








Lite smakprov på alla bilder som komma skall. Någon gång i framtiden...Snart fixar jag en riktig kamera.

Jaja, ska fixa lite plugg nu.
Tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0