Börjar vakna...

Börjar bli ganska pigg nu efter promenad till willy's och några varv till tvättstugan. Det här med att fixa pannkakor är inte lika lockande längra men jag skulle behöva fixa nått att äta då jag bara fått i mig mackor till frulle och sen chips, jordnötter och dricka. Men jag är inte så pepp på mat...Synd att det är MAX som ligger nära och inte McD. Då hade det nog blivit krubb därifrån.
Dagens upptäckt är iallafall att man inte ska storhandla på en lördag när man är lite bakis. Så jävla mycket folk och då körde jag inte på en storhandling som förra helgen men det kändes fan så mycket jobbigare.
Nä fan jag måste ju äta så jag får väl ställa mig och fixa pannkakor. Blää!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: michis

här har du ju värsta chansen att inse att max är mycket godare än mcdonalds!!

2009-10-03 @ 17:42:23
Postat av: alex

Michis för i helvete! Max hamburgare smakar flensost så håll käften!!! Burger King är KING!

2009-10-03 @ 17:49:47
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: michis

det här är ju att gyllende tillfälle för dig att inse att max är godare än mcdonalds!

2009-10-03 @ 17:50:29
Postat av: michis

sorry för två nästan identiska kommentarer, men det första syntes inte :S Alex: tyst med dig, nämndes burger king eller? nej :P

2009-10-03 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0