Happyhappy

Kan inte vara så mycket annat än glad just nu. Jobbat lite så det blir extra cash i november, lagom till att slösa på julklappar, träffat underbara människor och bara mått bra. Ska bli grymt skönt med veckans första riktiga sovmorgon imorgon innan det är dax att packa ihop allt shit och dra mot mitt underbara hem.
Har haft en grymt bra vistelse här på landet med en helt galen fredag(som alltid) med Alex och Michis. Vänta bara tills videon kommer ut på fb för om jag känner Alex rätt kommer den hamna där. Idag lördag har jag då jobbat lite för att dra en repa på tuna park med m&p innan vi tittade in hos m&m för födelsedagsmiddag och fika. Stannade inte där speciellt länge då jag skulle ut till Martina och kolla på film och bara vara. Vi kollade på Ice Age 3 och Psycho. Båda var bra men jag dog nästan av skratt under Ice Age 3.
Fick även ett oväntat samtal av Umebon. Och det var inte som vilket samtal som helst. Om inte min mobil visar fel eller jag tänker fel så snackade vi strax över en timme! Så nu är det klappat och klart med en liten resa för henne ner till sthlm för att se hur jag har det och även passa på att gå på Tegan & Sara konsert. Min födelsedagspresent till henne.
Mina underbara vänner helt enkelt!
Fick faktiskt ett till oväntat samtal. När jag är på väg till Martina ringer Radiotjäns till mig och börjar tjattra om tv-licens och sånt. Alltså runt kl 19 på en lördag. Inte då man trodde att de skulle ringa precis.

Jaja nu ska jag försöka sova för att få ut max av mina möjligheter att faktiskt sova hur mycket jag vill.
Tjingeling!

En sak till bara. Danmark rocks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0