Hat!

Känner ett mycket starkt hat mot 20årsgränser. Struntar fullkomligt i om det är 20 årsgräns på vissa pubar och klubbar men på en konsert?! Fuck debaser rent ut sagt! Så jag ska varken få se Phoenix eller Miike Snow för att jag kommer vara 7 månader för ung vid den tidpunkten? Ok, Phoenix kostade ändå 230 kr men med tanke på hur jävla bra dom är skulle det kunna vara värt det. Kollade inte vilken åldersgräns det var på Tegan & Sara men är det 20 där med vet jag inte hur helvetiskt arg jag kommer bli. Tacka vet jag att jag redan har biljett till Regina Spektor så jag får gå på en konsert iallafall. Men fan vad arg jag är ändå! Vill ju se dom andra spelningarna också!

Om jag nu bara lugnar ner mig lite så ska jag byta ämne. Dagens plan var alltså att få mitt hår mycket mycket ljusare. Men med tanke på hur många lager svart, brunt och rött jag har sedan tidigare blev inte resultatet riktigt som önskat. Vid utväxten blev det iallafall blond och då menar jag verkligen blond. Kritvit skulle vissa kanske säga. Jag hade ju som plan att ha i den ljusbruna färgen för att vara lite mer brunett ett tag till men det blev ändå ganska mörkt. Tråkigt. Är nu riktigt sugen på att göra något drastiskt flippat med denna tråkiga färg. Fundrar starkt på att köpa massa blondering och färga del för del eftersom topparna är jättemörka med tanke på resten. Det återstår att se vad jag kommer göra men om jag bara kan bestämma mig så är det Michis och Alex som får hjälpa mig. Fast jag vill inte se helt crazy ut på lördag när jag jobbar förstås. Äh, löser det här lilla problemet imorrn men sammanfattningen är iallafall att jag är trött på min hårfärg och att det är dax för en ändring.

Har även kommit på att jag glömde min handsprit. Väldigt smart med tanke på att jag köpte den för att i första hand ha när jag jobbat. Och då när jag väl jobbar står den fint på en hylla ca 12 mil ifrån mig. Bra där!

Är sjukt trött. Eller var det iallafall men nu börjar jag piggna till igen. Väckarklockan ringer kl 6 imorrn så det är väl bara att försöka sova så jag är pigg imorrn.
Oj, vad mycket jag skrev nu. Inte planerat.
Tjingeling!

P.S Jag Hatar även Milos låt Ayo Technology. Dom gör reklam för honom på spotify och då spelar dom alltid en liten bit från den låten och jag verkligen hatar den!
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tegan and Sara är inte 20 års-gräns. Kelly ska titta på dem, och hon är 17 (fyller idag faktiskt!).

2009-10-09 @ 07:50:11
URL: http://ellensrandomramblings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0