Humor

Pluggandet har gått helt jävla käpprätt åt helvetet. Hade så mycket som for runt i mitt huvud så det gick bara inte att fokusera. Har väl kommit lite frammåt men inte ens i närheten av hur mycket jag hade behövt pluggat. Så imorrn är det att gå upp i bra tid, slänga bort alla tankar och bara plöja dom däe jävla böckerna. Bara jag kan få ordning och släppa massa tankar ska det nog gå bra. För jag är arg, ledsen, besviken, optimistisk, glad, rädd, och allt på en och samma gång.

I en paus eller vad man ska kalladet. Det går inte riktigt att ta paus frånatt inte göra så mycket. Hursomhelst gick jag förbi tvn och då började tydligen "cirkus möller" precis då så jag slog mig ner för av humor blir man iallafall glad. Men ack vilken besvikelse. Kan vara ett av de kassaste program jag någonsin sett. Inte rolig någonstans och det var massa snott och då speciellt från HippHipp. Riktig flopp. Fast jag behöver inte se det igen och jag kan inte råka se det heller med tanke på att en tv inte ens existerar i mitt hem. Som jag by the way saknar.


Min räddning i bristen på humor blir "Robins" som är ikväll och så har jag fixat Kenny Starfighter filmen som kan vara bästa svenska filmen ever.


Nä nu ska jag tjata till mig kex och ost. Som kan vara världens godaste av allt man kan äta. Nä nu överdrev jag nog men grymt gott är det iallafall.
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0