Kan det bli mer intressant?

Har svårt att tro att en föreläsning kan bli mer intressant än så här. Det är så man får skrivkramp av att anteckna allt. Hinner verkligen inte med så mycket viktigt som sägs. Om det är någon som nu inte fårstår ironin i det hela så är man jävligt trög som min granne vid denna föreläsning.

Idag är det den 20 oktober. Om det är någon som inte vet det. Men det betyder iallafall att det är 9 dagar kvar till tentan och 10 dagar kvar tills jag flyger till Umeå. Är stört rädd! Varför är jag så dum och flyger själv första gången jag ska flyga. Kommer sitta som ett nervvrak. Men vad gör man inte för världens bästa Ellen som jag inte träffat sen studenten. Och då hann vi knappt träffas då heller. Så egentligen ska det vara dagen innan studenten och det är ett bra tag sen nu. Över 4 månader faktiskt.

På tal om något helt annat så är det inte långt kvar till nyår. Bara typ 2 och en halv månad. Yeey! Jag och Michis satt och reflekterade lite över året som gått och kommit fram till att det har varit ett jävligt bra år hittills. Men nästa år ska bli ännu bättre. Fyller 20 och livet i sthlm fortstätter. Och livet i sthlm gillar jag så det kan knappt bli bättre. Jaja jag ska sluta tjata om hur mycket jag gillar att bo i storstan.

På tal om något helt annat #2. Jag kan nästan tillsätta titeln partyplaner på mitt CV. Eller nästan. Jag kan fan det. XD

Tjingeling!

Bara för att jag inte lagt upp bilder på länge kommer lite gamla godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0