Ljuvligt!

Min helg har nu officiellt startart! Egentligen började den igår men med tanke på att jag satt i skolan med gruppen hela dagen ser jag inte det som helg. Idag är jag iallafall ledig så det blir en dag extra utöver en orginal-helg. Borde sätta igång att fixa något. Typ städa med tanke på att Michis och Alex kommer hit senare när Alex mage vill funka normalt och när det går något tåg+buss från etuna.
Hursomhelst så dissar jag alltså Södertörn idag fast jag borde sitta i bibblan och plugga till tentan. Tar en tripp till KTH istället. Fast inget pluggande där inte. Ska bara lämna lite grejer till Johanna, kolla på en klänning och förhoppningsvis få lite kaffe. På tal om kaffe måste jag sno en större termos än den jag har här hemma av mamma nästa gång jag är i Hnäs, alltså 7 nov. 
För att återgå till dagen, och min lite längre helg, så slaggar Michis här inatt medan Alex dissar oss för Galenskaparna. Så Jag och Michis får lite kvalitetstid XD
Bara för att man har helg är det inte precis tomt i kalendern. Ska absolut inte klaga för jag hatar att inte ha någonting att göra. Så imorrn ska jag träffa Johanna innan hon ska jobba för att träna och shoppa skor. Senare på kvällen blir det fest. Födelsedagsfest tillochmed. Var på tårtkalas hos födelsedagsbarnet i tisdags. Asgott med tårta! Riktig barnkalastårta också med massa godis på. Sånt gillar jag!

Borde städa lite så lantisarna inte får dammallergi. Och jag borde verkligen ta och göra mig iordning! Sa att jag skulle komma till KTH runt 11.
So tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0