Messmörskladd

Test: Går det att äta messmör utan att det blir kladdigt? Upptäckt: Dumt att äta mackor med messör framför datorn efter som det kladdar så mycket. Resultat: tangenterna är aningen kladdiga.

Torsdag morgon första dagen av oktober. En alldeles udnerbar månad måste jag säga. En riktig mysmånad vilket är en tummarna upp-grej.

Fan nu fick jag ont i magen. Dumma mjölk! Om man värmer mjölk i micron ska den ju bli varm men nej min mjölk vägrar.

Tillbaka till ämnet. Första dagen i oktober men sista dagen i skolan för denna vecka. Ok, jag ska dit imorrn men då är det inte föreläsning. Party Party! förfest nr.2 är räddad nu iallafall. Ska bara försöka skappa en grund-spellista och sen får folk fylla på med låtar så det blir olika så det passar alla.

Måste hämta tvätten. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: michis

du kan ju testa att värma mjölken lite längre ;)

2009-10-01 @ 12:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0