Mix of everything

Gråter av både sorg och lycka. Min älskling Lilleman har nu avlivats, över 14 år gammal. Grät innan jag ens fått det bekräftat men ändå visste jag. Det var en mycket speciell liten varelse som älskade livet. Den ultimata livsnjutaren. Men han hade levt sitt liv så det var dax men jag kommer sakna honom så enormt mycket! Kommer vara ett helvete att komma hem igen utan att bli välkomnad av honom.
Bland det sista han gjorde var att lyckas hitta en godispåse längst ner i Johannas väska i lördags fast han inte såg någonting. Så luktsinnet var det aldrig fel på iallafall.
R.I.P Carmody Keos - Lilleman 950602-091005

Men orsaken att jag inte bara gråter av sorg är för att jag nu beställt flygbiljetter till Umeå och min enormt saknade Ellen. Vi har inte setts sen studenten och det är illa! Så 30 okt - 1 nov ska vi göra Umeå osäkert. Längtar som fan och har redan börjat räkna ner! Så första gången jag flyger blir inrikes med en flygtur på 1 h som blir ganska lagom. Ska bli riktigt spännande! Första gången jag flyger och första gången jag åker till Umeå. Men dit ska jag fler gånger med tanke på att Ellen tänkte bo där i 3 år.

Med sorg och lycka Puss & Gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0