Myspys i bibblan

Vid ett bord på plan 6 på Södertörns bibliotek sitter 4 tappra studenter och diskuterar diskursanalys. I väntan på dom andra studiekamraterna ska vi bli smartast. Dagens dresscode: Den som har jeans ska dö!

Seriöst nu. Sitter på bibblan, är dötrött, är väldigt lugn inför fredagens flygtur och på torsdag kväll ska vi supa skallen av oss. Ok, ska ta det lite lugnt med tanke på flygandet men jag tog i hand på att supa skallen av mig men jag håller nog inte mitt löfte men ska nog se till att den andre i vadet mår pyton på fredag. Mohaha! Nä då, nu ska jag vara snäll. Fast om jag skulle supa för mycket skulle Johanna mörda mig verkar det som. Så för hennes skull ska jag ta det chill.

Dax att återgå till plugget och detta kan bli veckans sista(och typ enda) blogginlägg denna vecka.
Ellen! Snart är det fredag!
Tjingeling Love U All!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe, ja... det var ju bara en som hade jeans! Så nästan mission accomplished där ;)

2009-10-28 @ 19:26:16
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0