Not my day...

Inte så här långt in på dagen iallafall. 1. Glömde mobilen hemma vilket jag kom på när jag nästan var framme vid tvär. Så det var bara att vända om. Har jättetung packning så jag var helt död när jag väl satte mig på tvär. 2. Hade tänkt dra till skolan lite tidigare än jag behövde för att betala en räkning och fixa lite på internet. Eftersom jag inte har internet hemma fixar jag det i skolan där jag kan koppla upp mig. Fast jag kom inte fram så jätte tidigt eftersom jag var tvungen att hämta mobilen. Fast efter att kollat folks statusar på fb och sen kollat schemat så visade sig att vi började 11. Inte 10 som jag trodde. Så nu är jag i skolan tidigare ändå. Nu hoppas jag verkligen att dagen vänder så allt går jättebra för mig.
Ska sitta kvar efter föreläsningen och plugga inför tentan. Det verkar som att det är fler från klassen som ska det så jag slipper sitta själv. Sen blir det träning innan det blir att åka hem och stupa i säng. Räknar med att sitta kvar i skolan jättelänge.

Tog en kvällsfika med Johanna igår på cafe fix. Jättemysigt cafe och jättekul att träffa Johanna. Vi hinner inte ses så mycket nu eftersom hon jobbar mycket och jag tentapluggar järnet. Men nästa vecka hinner vi förmodligen ses. Jag ska bjuda dom på middag och dom ska hjälpa mig fixa lite i lägenheten.

Kan det inte komma lite roliga människor snart! Jag börjar bli rastlös + att jag druckit kaffe och då blir jag allmänt damp och jobbig. Snart kommer alla vara dötrötta på mina dampdagar...
Men seriöst. Snart måste det väl komma lite folk.

Längtar som en tok tills på fredag! Ska bli kul att träffa Ellen och se vad Umeå har för något att erbjuda i fest-väg. Partyparty!
Borde kanske passa på att plugga lite när jag har tid... Äh! Jag har hela dagen på mig.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0