Not my day

Shit vad allt gått käpprätt åt helvete sen jag kom hem efter en sväng på klätterverket(som åskådare) och ett väldigt snabbt varv på köpcentret. Jag har spillt gulaschsoppa över min vita tröja och typ hela golvet. Och inte lite då utan det blev en enorm fläck på tröjan som jag inte vet om den kommer gå bort och det var verkligen splasch! rakt på golvet. Tillslut lyckas jag få ihop lite mat som består av en riktig mix av det jag hade hemma. men när jag väl har maten klar är hungern som bortblåst och jag orkar typ ingenting av denna festmåltid. Av ren snålhet äter jag nästan upp allt ändå. bara för att. Så nu är jag proppmätt så jag nästan mår illa istället. Gaah!
Tröjan ligger i blöt iallafall så får vi om jag lyckas få bort fläcken. Lär jag inte göra men man kan ju hoppas. Och nu har jag spotify! Gilar det något enormt och förstår verkligen inte hur jag klarat mig.

Jaja dax att fixa lite uppvärmning tills på söndag. Bra att jag kan vara i salen 2 h innan dom andra kommer så jag får testa allt. För det är lite krångligt att köra ordentligt i lägenheten. 

Är lite nyfiken på hur många vi lyckas få in i min lägenhet imorgon. Kanske skulle satsa på ett världsrekord. Eller inte...Kul ska det bli iallafall och det är nog tur att jag har loftgången. 

Är för hypad för att sitta här och vara seriös.
Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nu kommer jag och leker mamma här, men prova nåt av tipsen som stå här, då kan du nog lyckas få bort fläcken: http://www.collective.se/mode/2009/07/artiklar/husmorstips-for-garderoben/

2009-10-01 @ 23:19:17
URL: http://ellensrandomramblings.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Tips för att få bort fläckar: http://www.collective.se/mode/2009/07/artiklar/husmorstips-for-garderoben/

2009-10-01 @ 23:20:27
URL: http://ellensrandomramblings.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Blogg.se hatar tydligen mig

2009-10-02 @ 00:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0