Önskas

Att dagarna var längre är något jag önskar något enormt nu. Har typ inte hunnit med någonting som jag skulle idag. Det enda som är klappat och klart är packningen eftersom jag drar hem efter skolan imorrn. Och med hem menar jag Hnäs. Eftersom det inte är några föreläsningar torsdag och fredag passar jag på att jobba lite eftersom det var många sjuka nu så det behövdes folk och jag har pengar. Så det blir lite extra i november vilket passar som handen i handsken med tanke på alla julklappar som ska köpas.
Så jag lämnar mitt älskade fjollträsk tills på söndag. När jag endå är hemma i uppväxttrakterna(nu lät det som att jag ver jättegammal!) passar jag på att träffa lite folk. Lovely!
Men nu är det verkligen dax att sova! Ska upp 5.45 imorrn...yeey...Får läsa lite i mitt hatobjekt kattboken så somnar jag nog snart. Det är något jag också önskar förresten! Att man fick sova mycket längre. Typ så man hade tid att sova kankse 9 h per dygn. Det skulle vara underbart.
Yeye... Sluta tjattra sov din jävel!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0